21 dan do navike pozitivnog stava

Ovo može biti iznenađenje… ali vaš stav je važniji od vaše sposobnosti u određivanju vašeg uspjeha u životu! Koliko je ključan stav prema postignuću? Pa, pogledajte jednog od najvećih izumitelja posljednjih dvjesto godina – Thomasa Edisona. Svaki put kad upalite prekidač za svjetlo, doživite rezultat njegove upornosti u suočavanju s kontinuiranim neuspjehom.

Edison je 10.000 puta pokušao postići svoj izum žarulje, ali svaki put nije uspio. Međutim, imao je to za reći o svom neuspjehu. “Nisam uspio. Upravo sam pronašao 10.000 načina koji neće uspjeti.”

Možete naučiti imati ovakav pogled na život, ali ga treba namjerno ugraditi u vaš svakodnevni život. Vjerojatno znate da je potrebno oko 21 dan da prekinete naviku tako da je zamijenite novom. Ako vas muče uporne negativne misli prema životu, možete zamijeniti ovaj način razmišljanja novom navikom pozitivnog stava!

Evo 21-dnevnog programa u pet koraka za promjenu negativnog stava u pozitivan.

1. Preuzmi odgovornost za ono što misliš.

Ovo je odluka iz trenutka u trenutak koja se ne događa preko noći. To je navika za koju će trebati neko vrijeme da se izgradi. Kako to možete učiniti? Odlučite se razmišljati o poticajnim mislima umjesto da ih obeshrabrujete. Možete odlučiti što mislite, što zauzvrat određuje kako se osjećate. Osvijestite to i ostanite na pozitivnim idejama tijekom dana. U početku ćete se možda morati prisiliti da pronađete nešto pozitivno. Razmislite o vođenju dnevnika i zapišite barem jednu dobru stvar u svom životu svaki dan tijekom tri tjedna. Zatim razmislite o ovim blagoslovima umjesto da obeshrabrujete misli.

2. Pročitajte inspirativni materijal.

Tijekom ovog 21-dnevnog razdoblja treninga, ispunite svoj um dobrim mislima. Najbolja knjiga za čitanje je onaj neprocjenjivi dijamant svjetske književnosti – Biblija. Nikada nećete znati kakvi su prekrasni rezultati čitanja iza ugla dok ne otvorite njegove naslovnice!

3. Usredotočite se na druge.

Sljedećih 21 dan uložite dodatni napor da pomognete drugim ljudima. Koncentracija na pomaganje drugima pomoći će vam više nego što mislite. Ako uspijete postati bogati, ali ste siromašni u odnosu na svoje odnose, uopće nećete biti istinski prosperitetni! Stoga se posebno potrudite da se usredotočite na druge tijekom 21 dana izgradnje svoje nove navike pozitivnog stava. To će vas osloboditi da dopustite leptiru sreće da vam sleti na rame kada to najmanje očekujete.

4. Vodite računa o svojim zdravstvenim potrebama.

Teško je zadržati pozitivan način razmišljanja ako ste zanemarili svoje fizičke potrebe. Stoga se tijekom 21 dana prekvalifikacije stava dodatno potrudite jesti hranjive uravnotežene obroke. Nedovoljno spavanje također će biti ogromna prepreka, stoga se pobrinite da se dovoljno odmorite. I ne zaboravite dovoljno vježbati. Kada se osjećate loše, pokušajte brzo prošetati 30 minuta. Osjećat ćete se oživljenim!

5. Naučite zadovoljstvo

Sljedećih 21 dan fokusirajte se na ono što imate, a ne na ono što nemate. Živite u sadašnjosti i uživajte u svojim blagoslovima.
Pokušajte zaboraviti stjecanje stvari u svrhu držanja koraka s drugima. To samo dovodi do veće tjeskobe. Umjesto toga budite zahvalni na onome što imate.

Kada prolazite kroz teška iskustva – zapamtite da nevolje mogu biti prikriveni blagoslov. Možda ćete naučiti neke važne lekcije tijekom tih teških vremena – kao što je to učinio Thomas Edison.

Ove lekcije mogu se pretvoriti u vjerodajnice koje će vam omogućiti da pomognete drugima kada prolaze kroz teška vremena. Stoga ne dopustite da vam negativnost uništi sadašnjost i budućnost. Umjesto toga, izgradite novu naviku pozitivnog stava. Trebat će otprilike 21 dan da počnete vidjeti dosljedne promjene u načinu na koji razmišljate, ali isplatit će se!

Sada odaberite datum početka svoje avanture obnove stava i krenite!